Bara en massa babbel ..

Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det till dej för att du ska förstå .
Du är underbar, jag älskar dej ! .. Ta åt dej , tro mej ..
Du tror fel , jag har aldrig någonsin ljugit för dej , aldrig !
Jag har aldrig sagt nått jag inte får säga ?
Är trött på att folk tror så mycket som inte är sant .
Du vet vem du är och du vet att jag älskar dej . Med hela mitt  ♥


Har nyss fått i mig lite glass .. inte den bästa lunchen men vad ska man äta när man är sjuk och inte får i sig någonting ?
Herregud .. Annars har jag legat här i sängen heeela dagen . Funderar och funderar , smsar och smsar . Haha , imorron börjar Jenni o Moa i helenelundskolan :( . Shiit vad jag hatar det här .. det kommer bli så jävla tomt .. Men men ..
På måndag börjar vi och jag längtar inte precis .. eller jo , lite , men jag vet att det kommer bli ett riktigt tufft år .. 8:an .. Skit samma , jag har så tråkigt så jag bara babblar på .. Bara för att jag är sjuk så blev jag sugen på att springa ..
Haha , kul. Men jag tycker iallafall att alla ska smsa mej innan jag dör av tråkhet ..
Hörs senare ! Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0