If I could write you a song and make you fall in love..

Du kommer aldrig förstå , du kommer aldrig att acceptera det ..
Det började som en rolig grej sen blev det bara mer och mer, iallafall för mej ..
Jag pratar om dej jämt , det är jag medveten om ..
Jag smsar dej skit mycket , det vet jag oxå ..
Du kanske inte ens läser min blogg, men jag saknar dej ..
Du kanske inte ens bryr dej , eller förstår att det här är till dej ..
Men jag vet iallafall .. att du betyder mycket för mej .. riktigt mycket ..
Jag har ingen tro kvar , för du vill inte ha nått med mej och göra ..
Men jag har iallafall hopp .. Det kommer jag fortsätta att ha ..
Okej , du är liite äldre än mej , men kärlek har ingen ålder brukar man väl säga ..
Men jag måste skita i dej , fast jag inte vill ..
Jag har gjort saker för dej som jag kanske kommer ångra sen , men det var fanimej värt stunden ..
Den stunden kände jag mej lycklig , omtyckt och jag var riktigt glad ..
Men du förstår inte det precis ..
Utan du slutar svara på sms , du skiter i mej totalt istället ..
Medans jag går här och väntar , hoppas och drömmer ...

Det känns skit när en människa en gång gör en kär sen skiter i en totalt ..

Du har skapat sår som inte kommer läka på flera månader ..

Tack ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0