Jag bryr mej inte ..

Jag är inte perfekt , jag är inte fin , jag är inte bra men du är inte heller bra,fin och verkligen inte perfekt !
Du tror att jag inte ser eller hör ... Jag är inte blind och verkligen inte döv.
Du vill inte ha det såhär , ändå gör du såhär. Du har ju chansen men ändå skiter du bara i att ta den .
En sak är säker .. mina vänner kommer inte att vända ryggen emot mej .. Du får försöka om du orkar ..
Men du får du hålla på länge .. Jag älskar dem mest av allt och alla så du kan ju fortsätta drömma om du vill ..
Jag kan vara en idiot men isånnafall vad är då du för nått ?..



Acceptera det eller lägg ner ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ölmage!

2010-12-25 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0