Sommarlovstestet :)

Har du druckit tills du spytt? Nix.
Sårat någon? Ja..
Förlorat en vän? ja eller nästan iallafall.
Träffat nya människor? yes :)
Kysst en främling? nej .
Tagit droger?
nejnej!
Haft en sommarflört? Ärligt ? typ..
Gråtit?
Jo..
Skrattat tills du kissat på dig?
Nej ? .
Tältat? Japp :)
Varit vaken en hel natt? Nästan hela lovet ju ! :p
Solat? Nästan varje dag ;)
Badat? Jäätte mycket! :)
Haft ett förhållande? Yes , i början på lovet iallfall ..
Gjort dig riktigt illa? nej !
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nopp.
Läst en bok? Japp.
Skickat fel sms med flit? haha, nej ?^^
Suttit vid datan en hel natt? Nja , men till 4 ?.
Näckat? Haha , jo
Solat naken? Nej.
Fått utegångsförbud? Nejnej
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja , klart!
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej.
Varit i slagsmål? nej..
Pussat någon utav samma kön? ja :)
Sjungit högt på ett berg? Haha , det har jag faktiskt gjort :p
Kysst någon i regnet? öh? nej ..
Kysst någon i skogen ? Hm.. Nej :p
Kysst någon du inte borde? Nej .
Tappat rösten? Japp ,
varit på festival? ja.
Gått upp i vikt? jag vet inte..
Gått ner i vikt? Jag vet inte ...
Brännt dig? Naj !
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Yes!
Varit utomlands? nej.
Gjort ett bra köp? haha, jarå , allt är bra på ett sätt ? :p
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Hm.. njae ..
haft skadeglädje? Japp
Sovit under bar himmel? nej.
Vad kommer du sakna mest? Kvällarna och alla kompisar i kilafors ..
Har du svart ärligt på alla frågor? kanske det kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0