10 punkter om mitt humör/ mina tankar osv ..

1. Har på mej min nya bh som jag fick i julklapp, love it ! hih

2. Jag är trött men orkar inte sova ..

3. Jag lyssnar på höööög musik i mina lurar.

4. Jag har panik för på mellandagsrean får jag klara mej på Bollnäs .. GAAH !

5. Jag har inge mottaging. Jävla skit.

6. Jag är glad men arg på samma gång, hehe, arg på att jag är typ sjuk.,

7. Funderar på hur det blir på nyår, hm ..

8. Funderar även på om Ica kommer ha öppet imorron, hoppas hoppas !

9. Jag funderar på om jag orkar gå och hämta cola i kylen, eller nej juste, den är slut. Fanta får det bli.

10. Funderar på vad jag ska skriva på den här punkten..


Tänkte att ni ville veta det ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0