10 sanningar ni (kanske) inte visste om mej ..

* Jag blir lätt irriterad, ledsen och sur.

* Jag älskar bebisar , har alltid gjort, kommer alltid att göra ! :´)

* Jag är allergisk mot pälsdjur.

* Jag hatar hemkunskap, tro det eller ej men jag är sämst på att läsa recept.

* Jag tycker inte om Justin Bieber !

* Jag är hos tandläkaren sjukt många gåner per år. Jag skojjar inte, sjukt många gånger blir det.

* Jag kan göra av med halva min månadspeng första dan, vettefan vad jag köper men så äre..

* Min pappa och jag har samma musiksmak, hih :)

*  Jag hatar att åka skidor, har åkt typ 4 ggr i mitt liv och det suger ! ;)

* Jag är seriöst beroende av Coca Cola. Inte bra ! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0