åhh ! .

Herregud jag börjar få lite panik..
För jag sover efter skolan, inte på kvällen, jag är sjukt trött på morgon och grinig på dagen. Jag orkar ingenting längre. Hinner inte ens plugga, inget kommer in i hjärnan. Ett litet problem som blir till ett stort problem..
Var i stor Stockholm idag . Sjukt mysigt köpte en mössa och en pincett. Vi slutade 12.30 idag så vi var där ganska länge . Men jag kan fortfarande inte ladda in bilder eftersom vårat internet fortfarande är helt "sepe" .
Jag blir galen ! . Men jag ska försöka . Jag lovar .Nu måste jag lägga mej i min säng och "sova" . Ska försöka läsa några sidor i svenska boken + Engelska glosor . Så somnar jag säkert ^^.

Och jag älskar verkligen indiskt ! :D

God natt alla bruudar och pöööjks ! :´)

Jag saknar dej Wiwwi ..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0