♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon ..
För mej blir det mitt syskon .

Jag har en lillasyster som heter Evelina hon föddes den 11 maj 2000 .
Hon är alltså 10 år.
När jag var mindre älskade jag att hålla i henne och jag var stolt över att jag var hennes storesyrra.
Det är jag självklart fortfarande men hon är lite bråkigare nu än då ^^.
Jag tror nog att jag vet mest om min lillasyster, av allt och alla.
ag vet att om vi ska bort på typ restaurang eller hem till någon kommer hon alltid in till mitt rum och säger
- Matilda, jag har ingenting att ha på mej ! :(
Det betyder typ..
- Matilda , får jag låna kläder utav dej ?
Jag är även bäst på att se när hon ljuger, det vet hon dock inte om.
Sen är hon bäst på basket, hon är 4 år yngre än mej och kan nästan dubbelt så mycket, det var hon som lärde mej att tvätta i tvätttmaskinen , heh .

Okej det här inlägget blev lite konstigt men jag hoppas att ni fattar att jag och min syrra bråkar typ alltid men när vi väl är sams kan vi vara riktigt konstiga ^^ .

Jag älskar dej syrran ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0