♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har inte bara en bästa vän .
Jag har flera , men dem som står mej närmast iallafall ..

Jennifer
Sjukt fin brud , som jag älskar med hela mitt hjärta .
Lyssnar alltid ! Jag älska dej !♥

Moa Engblom
Jätte göllig tjej som jag också älskar med hela mitt hjärta . ♥

Moa Marcus
Samma som dem andra och du , jag älskar dej superduper mycket :D♥

Ludvig
Min bästa killkompis , som man kan lita på till 110 %
Jag hatar att du bor så långt bort . Jag älskar dej också ! :) ♥

Sen har vi en massa fler men dem här 4 människorna betyder så sjukt mycket .

Det var väl det ! :)
Kyss ! :D


Kommentarer
Postat av: jennifer.

Älskar dig också din lilla moshiiiii !!! <33333

2010-12-01 @ 16:08:24
URL: http://menjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0