Dryga föräldrar ? Ja ! :D

1 december = Julkalendern ! ;)

17. 15

Mamma : Aha , du var vaken vad bra , det är julkalendern på 1:an .

Jag : Haha , okeeeej ?

Mamma : Kolla vettja !

Jag : Haha .

Jag var bara tvungen att kolla på det . Älskar verkligen sånt ! hih !

7.25

Pappa : Är du vaken ?

Jag : Mm , det är jag ..

tystnad ...

10 minuter senare :

Pappa : Är du vaken ?

Jag : Men jaaaaaaa !! Jag klär på mej .

Sen när jag ska gå ..( stressar , innan jag gå ut med mamma igenom dörren säger pappa ..)

Pappa : Känner du inte igen den där flickan på julkalendern ?

Jag : (stannar upp) ehh ? Nej  ? eller vem ee det ?

Mamma : Pappa menar att hon är som dej , eller ni säger samma saker , typ som,
Alla andra får förutom jag , blablabla .. hahah! :D

Jag : Men ååååhh ! Kom nu, nu åker vi ! -.-

Ibland är dem bara så dryga ! Haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0