God morgon, eller nått ? ;)

Haha, godmorgon, eller nej, nått sånt,
natten var skit knas, var vaken till 1 , var inne på fejsbok, varenda människa skrev typ god jul,
somnade, vaknade 7 av världens gulligaste kusin, pussade mej på kinden :´) .
Men jag var ju död så jag somnade igen, hon kom in igen med sin kära pappa som gärna gillar att retas, hon pussade mej på kinden, han kom in och tände lampan och typ sjöng, mitt morgonhumör .. hehe, sen somnade jag igen. min syrra kom in förbannad och sa, sluta sov nu!  du måste vakna nu ! sen kom även Sigrids pappa in och .. borstade tänderna, jävligt högt om ni förstår vad jag menar ;). Jaja, ointressant, jag vet ! Men men, på morgon valde jag ett paket under granen, jag fick ett par strumpor ^^ . Precis som du Ludde, haha, komiskt.

Jaja, nu ska jag gå och mysa med min underbara familj och min släkt men vi hörs senare, pusshejj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0