Hihi .. lite kul vare ..

Jag skrev att jag inte skulle blogga men jag kan inte låta bli, haha.

Okej, det här var sjukt kul :´)

Jag sitter i soffan, syrran är påväg upp för att sova ..

Jag : Ewis !!

Hon: Jaaa? vad äre ?

Jag : Kom hit en gång,

Hon kommer & ger mej en bitchblick .. haha

Jag: Kan du ta ut katten härifrån ? Jag blir galen på dem..

Hon går fram och försöker ta upp katten, men han bara river henne.

Hon: Det år ju inte !

Jag: Jooo ! Kämpa !

Hon viftar med fötterna och råkar nudda katten lite grann.
Hon blir skitskrajj och går ut, kommer tillbaka och skriker:

Tack då ! Nu är han skit rädd för mej !

Jag : Men det är väl inte mitt fel att du är klumpig..

Hon ger mej en bitchblick & säger god natt.

Jag: God natt, tack för hjälpen förresten ! :)

Jag vet inte varför men jag tyckte det var så kul .. haha, det var lixom inte ens en spark.

Jaja iallafall, jag vill snacka med nån i phonen men et finns ingen rolig som inte är upptagen.. haha, jaja.
Godnatt alla läsare vi hörs imorron..
Kyss & smek, vuxenlek ! (a´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0