J A G K O M M E R A T T F Ö R L O R A , I G E N . .

J A G  T Ä V L A R  M O T  L U D D E K U D D E  ♥ . J A G  K O M M E R  F Ö R L O R A , I G E N !

För jag känner mej helt medvetslös. Ett 2010 test bjuder jag på ;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaharu, men jag säger inte vad (a)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade ett nyårslöfte och det var att jag skulle sluta svära så mycket.
Och ni ser ju hur det har gått, inte så bra..
Det gick så jävla dåligt, Fan det gick åt helvete ju..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, nejje ! :p


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej typ inte, min hamster men det kanske inte räknas som "någon" ?
5. Vad ser du fram emot år 2011?
Jag ser fram emot att lära känna ännu flera nya vänner.Sommaren. Allt
6. Vilka speciella minnen har du från 2010?
Östersund, sommras, göteborg,örebro. En massa grejjer vettni !
7. Största misstaget?
Bråket nyss..
8. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka. Skaka rumpa typ,
9. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag skulle tänkt innan jag gjorde vissa saker, kasnke inte skulle ha litat på fel personer..
10. Blev du kär i år?
Jao.
11. Favorit serien?
Lost, love it !
12. Vem har du saknat mest?
Ludde & Emma ..
13. Säg en vän som du kommit nära?
Oj.. Ludde kanske ? jag vet inte ..
14. De nya människorna du träffade?
Det är många det ! :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0