Jag blir snart galen, tror jag ..

Är trött på allt sågande, borrande, hamrande, spikande..
Att flytta är sjukt skönt men inte när man måste börja om från början.
Alltså renovera hela skiten. Alla sovrum är klara, typ. eller min dörr har inget handtag och vi ska sätta lister men annars så är allt klart.
Men ni kan ju kanske förstå hur jag mår ..
Sover typ ingenting på nätterna, går till skolan , kommer hem är själv hemma men då kan jag inte vila för då måste jag plugga . Sen kommer alla hem och huset blir som ett stort byggplace.
Lever på sånna här matlådor som man har i mikron i typ 8 minuter för vårat kök är inte klart.
Mjölken, smöret och sånt står i snön och är iskall på morgonen, det gillas ju men några mer minusgrader och det kommer bli is i mjölken. Och sen har vi ju ett annat problem.. allt damm och all smuts som skapas .. Jag kan ju säga att jag iallafall nyser 1 gång om dagen nu för tiden..
Jag ska inte klaga för när allt är klart kommer det bli jättebra, men jag önskar ju att allt bara kunde bli klart på en gång så slipper man all huvudvärk och sånt skit.
Men vill man ha det fint så är det ju värt det .. :)

Förlåt för ett lång och riktigt tråkigt inlägg men jag var tvungen att skriva av mej.


Förra köket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0