Jag glömmer bort ;o

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har många drömmar , mest sjuka drömmar om jag ska vara ärlig, dem tänker jag inte ta upp här men jag kan ju berätta att jag har en dröm ..
Att jag aldrig ska bli som jag nyss var, igen.Det är en dröm.
Då förstörde jag allt jag hade.
Men sen har jag väl mest drömmar om hur min framtid ska se ut, stort hus, nått barn, fin bil. Ja allt det där som en svensson svensson familj har ;). Har alltid tyckt att det är mysigt med sånna familjer :p. Sen har jag även en dröm om att jag aldrig ska förlora dem jag tycker om mest av allt. Det är ju dock omöligt för någon gång försvinner dem ju. Men men ..



♥ Dag 16 – Min första kyss.
Alltså jag vet inte riktigt om jag ska kalla det kyss , nej det är ingen kyss för enligt mej är en kyss när man gillar den andra människan. Men vi kan ta mitt första typ , strul.
Det var i ... 5,6:an ? Kommer inte ihåg, när vi var på Galaxen. Ett disco som fanns förr, ja det var väl kanske inget jag hade planerat, det vart som det vart, jag käde honom inte ens. Själv var jag väl kanske intelika glad när jag kom hem och kom på att det inte var den snyggaste killen kanske. Hahah ! Glömmer aldrig !
Jaja , min riktiga "kärlekskyss" var nog med Oliver.
Men det kändes lixom inte onaturligt. (:


♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Mitt favorit minne .. hm.. jag har inget favoritminne, bara favoritminnen .
När jag var i östersund och hälsade på , på Emmas skola.
Herregud det glömmer jag aldrig, alla östersundare var så snälla :´)
Det var då jag lärde känna Ludde, Lovisa , Sara , jesper ja, en massa människor.
Det gör jag mer än gärna om !
Sen har vi väl kanske sånna här minnen med mina brudar , herregud , det finns 10000 minnen med er !
Men jag kommer ihåg mest när vi ritade snoppar på moas rygg , jag vet F1 random men alltså det kommer upp hela tiden när jag tänker på minnen :p. Sen kommer jag ihåg när hängmattan hos Moa gick sönder och jag dog typ för jag vart så rädd .. hih :) Ja det var väl allt :D .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0