Jag glömmer somsagt .. :D

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Jag har ingen favorit födelsedag, hih . Alla är lika bra, dem senaste åren har jag fått det jag har önskat mej så vad mer kan jag begära lixom ;). Jag älskar att fylla år, under alla 14 år har det gått till på samma sätt.
Familjen kommer in till mej, väcker mej, vi går ut fikar med LURREBURRAR ! :D (lussebullar) och sen öppnar jag alla paket, sen får jag välja mat på kvällen. Jag har alltså ingen favorit :D .


♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
Jag ångrar ganska mycket saker, men jag tycker inte att man ska skriva dem här, men jag ångrar t.e.x. mitt beteende när jag var mindre, jag var ju somsagt värsta mobbaren.. Men annars kan jag inte skriva ut det här (:


♥ Dag 20 – Den här månaden.
Har jag varit på ganska dåligt humör. Jag har typ inte sovit någonting, läxorna har varit sjukt jobbiga, mycket plugg, lite fritid. Sen har ju inte Ludde varit hemma så han har ju lixom inte kunnat muntra upp mej heller, hih.
Men månaden är ju inte över, snart jul, nyår och sånt. Det älskar jag ! (: ♥
Så sjukt mysigt :D .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0