Jag måste bara..

tacka mina underbara vänner för att dem alltid finns där när jag behöver dem.
Inga ord kan beskriva min kärlek till er.
Ni är verkligen mitt allt.
Det sjuka är att vi kan inte bråka,
Vi säger idiotiska saker till varandra och sen skrattar vi.
Jag sitter i Bollnäs & har typ ingen täckning alls & jag saknar er som en dåre.
Men jag vill att ni ska veta att jag tänker på er, dag & natt.
Man brukar ju säga att man ska kyssa den man gillar vid tolvslaget så är man tillsammans med den hela året men om jag skulle kunnat så hade jag gett alla er en varsin puss på kinden, för ni är verkligen viktigare än allt annat.
Ni får ta mycket skit & många konstiga tankar från mej ibland men somsagt..
mina änglar, jag älskar er så ♥


& när jag kommer hem, får ni gärna komma och mysa om ni vill, gärna en natt eller två.
Puss på er ! ♥


Kommentarer
Postat av: moa

MATILDA !!!! jag saknar dig meed ! :///



vi måste verkligen träffas när du kommer hem, tackar inte nej till en natt eller två :') <33

2010-12-28 @ 01:27:22
URL: http://mooamarcus.blogg.se/
Postat av: jennifer

maaamamaaaatilda ! :) MÅSTE träffas ofc ;) fika, mysa, shoppa o sova över i massor :D <333 fast har iof lite träningar ... :P <3

2010-12-28 @ 16:28:48
URL: http://menjenniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0