Känslor rullar på..

Jag är riktigt förbannad på att jag hade planerat fett med mys, fest & hög musik imorron, istället ska jag bada tunna, åka skoter & titta på raketer, gaaah ! Nästa år, då ska jag, oavsett vad göra nått jag verkligen vill. Det här suger.

Jag är besviken på mej själv att jag inte har ställt upp lika mycket för världens underbaraste tjej, Vickan, som hon har ställt upp för mej, förlåt älskade vän. Bara hon förstår vad jag menar..

Jag är oerhört glad för att igår, hade jag nog min favoritdag på året, allt blev bra, med alla ! Love it :´)

Samtidigt besviken på att jag försöker igen, menmen ..

Samtidigt är jag väldigt trött & sliten efter en vecka som barnvakt. Okej, jag ska inte klaga, jag har sovit halva dagarna, men det är jobbigt att,mata,byta blöjor,natta,leka,trösta & allt det där u know ;), allt om&om igen. Men gud vad jag älskar busungen alltså. hih :´)

Nu ska jag ta & kolla lite sen måla naglarna, sen sooova ! :)

Pusshejj !

Ni får en bild från julavslutningen på mina,underbara,jobbiga,bråkiga,retsamma,snälla vänner ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0