Nu gör jag såhär ..

Jag vet att det kanske inte blir lika kul men det är bättre att jag gör alla sm jag lovade än inget alls?

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Ett ögonblick? som sagt jag har väldigt svårt att komma på nått speciellt ögonblick så jag vet inte .. :)

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
Folk som måste lägga sig i, folk som skyller på dem som är oskyldiga och folk som verkligeninte kan bete sig.
Men det tycker väl alla ? Men av dem här olika sakerna är nog att skylla på nån som är oskyldig värst. Våran skola och våra lärare är sämst på att hålla koll så man skäller helt enkelt på den som man tror att det är. Tröttsamt och skit jobbigt är det. Det gör mig "upprörd" . Haha fan vad kul det låter :p


♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Folk som muntrar upp mej när jag är ledsen & folk som lyssnar.
Det får mej på bättre humör. Det beror nog på vem personen är.
Det finns dem som lyssar vilket gör mej glad
och det finns dem som skämtar om det, alltså om det kommer frå fel person kan det få motsatt effekt, jag blir ännu mer sur, men det finns dem som gör det på ett bra sätt. Det gillar jag ! :)
 -vänner är som kondomer, dem skyddar en-
 
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Under alla dessa år har jag gråtit i floder, kan jag erkänna.
Men okej, det som oftast får mej att gråta är när jag får kritik, eller när folk vänder ryggen.
Då är det mest risk till att en tår rinner.. Sen finns det andra saker också, men det behöver vi inte ta upp här ! :)

♥ Dag 25 – En första. 
ja, inte vet jag (:
♥ Dag 26 – Mina rädslor.

Jag har många rädslor

tror att många vet vilka det är..
fötter , ormar , råttor , spindlar , allmänna toaletter..

Okej vi börjar med fötter. Jag vet inte riktigt hur det började men under några år har jag haft total skräck för fötter.På riktigt, folk tycker det är skit kul och försöker därför stoppa dem i fejset på mej och jag får typ panik.
Det låter helt sjukt men jag är bara ärlig .. 
Ormar,råttor,spindlar. Det är väl ganska vanligt? Fattar inte att folk har det som husdjur?
Sjukt ! ;s
Allmänna toaletter : Jag kan självklart gå på dem men jag tycker det är så äckligt. Ärligt talat.
Det luktar ju så jävla äckligt. Ännu värre är det när folk inte polar eller när det ligger kiss på ringen.
Haha, det är så äckligt. usch! Därför är jag en sån där som lägger papper på ringen innan jag sätter mej ;)
Det här kanske är mest sånt här fobiliknande grejjer men annars är jag rädd för att dö ..
Tänk om det lixom är ett helvete. Haha, nej jag vet faktiskt inte ..


♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
är nog .. Thailand, det är serilöst världens härligaste place. I love it !
Men om vi ska välja nått i sverige så är det nog.. Kilafors & Sundsvall & göteborg & såklart häärliga östersund ;)
Jajjemen!
Mitt landställe ..
Kilafors : är ett sjukt härligt ställe där man verkligen kan ta det lugnt.
Alla känner alla, alla är glada & man är ute fast det är typ -30 ;).
Sundsvall: Okej, låter kanske lite weird men jag har varit där några gånger och jag gillar det, det är värsta hotellet där, mycket shopping och så. hih
Göteborg: Mitt favorit ställe. Affärer i varenda hörn! Stooora butiker, mycket grejer, många små stånd med en massa sköna grejer i, där köpte jag mina brillor t.e.x . Sen är det skit mysigt. Aa, jag älskar det helt enkelt :)
Östersund: Ja vad kan man säga? Älskar att vara där, har sjukt många vänner där också, det gillar vi ! ;)
Det är ett ställe där det är sjukt lungt och jag vill dit typ nu! Kan nån betala en resa till mej ? ;)
Det är mina favorit ställen!


♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
Tiden då man hade sjukt mycket vänner.
Då alla var kompisar med varandra.
Då Emma bodde här.
Då allt var bra i kilafors
den tiden saknar jag ..

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
Jag vet inte vad det är och jag orkar inte titta upp det :p
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.
Det var ett jävla tjat.. jag vet inte :D

Alla bilder är från google :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0