Om mej..

Okej, du undrade vem jag var och sånt så här ska jag berätta, allt som jag kommer på ;).

Jag heter Matilda Wallin och är 14 år, fyller år 24 november.
Jag bor i Sollentuna med mina päron och min lillasyster. (ointressant med namn osv .. )
Jag har bott i stockholm sen jag var 2 år tror jag att det var, jag föddes här i Bollnäs.
Jag har flyttat typ 6-7 gånger i mitt liv, kulkul ! ;)
Jag har världens underbaraste men ändå knäppaste vänner ;), dem betyder mest av allt.
Jag är allergisk mot pälsdjur och har alltid varit det. Jag har nått som heter IBS.
Jag har varit allergisk mot pollen men det är jag inte längre.
(kommer ihåg när jag gick i 3:an och vi skulle städa skolgården, då var det alltid bra att vara allergisk för då slapp man ju vara ute ;)
Jag har haft 2 hamstrar som djur. Och det gör jag aldrig någonsin om.
Jag är beronde av coca cola. not good.
När jag var liten var min faster min idol,
så vi kan börja med när jag var liten..
Då var jag den där typen som var en riktig snonrunge, jag var med i en mobbinggrupp.
Jag och en annan tjej, trodde vi var störst, bäst och vackrast.
Jag mådde 10 gånger sämre då än nu.
Tror att det var ganska imponerande på killarna, för jag hade lixom 2-3 åt gången. och nej, jag skryter inte om det, jag skäms.
Sen vart jag lite äldre, mellanstadiet var väl lixom skit.  Tjejen jag var kaxig med slutade skolan, alla grejjer jag gjorde när jag var mindre följer med mej än idag, är inte så populär bland alla lärare kanske ;).
Sen vare så i mellanstadiet, jag var verkligen tråkig och bråkig.
Sen kom 7:an, högstadiet, jag var glad nästan hela tiden, blev bättre kompis med Jennifer och dem . Hela klassen blev skit tät, typ som en familj. sen på slutet vare väl lite tjafs och sånt, sen nu i 8: an, jag vet inte hur jag ska förklara men jag är en blond tjej som oftast inte fattar någonting. Har oftast för höga förväntningar på mej själv. Jag blir oftast ogillad pga jag oftast är den som vill höras mest, det är jag medveten om, men det är lite kul också. hahah. Jag är en liten teaterapa som är helt galen när ingen ser, okej min familj förstår vad jag pratar om.
Ja sjunger i duschen, hah.
Och ja, det låter hemskt. Dålig vana.
Jag har gjort väldigt många saker som jag verkligen ångrar idag, idiotisk av mej var det.
Jag shoppar eller är iallafall i centrum eller stinsen 4-5 ggr /per vecka. eller iallafall för några månader sen, nu börjar jag lugna ner mej lite ;) (a)
Jaha.. jag gillar och ogillar då ..
Jag gillar komplimanger, hatar kritik.
Jag älskar cola, ogillar fanta.
Haha, nej jag skojja bara. Men nu vet ni lite mer om mej kanske ? ;)
Kramkram !

Galen brud - Galna vänner ! :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0