Plusminusnoll..

Hej blöggen !

Kan ju säga att jag är riktigt besviken på mina föräldar men ändå glad.
Hade planerat värsta nyåret i år men så kommer mina föräldrar & förstör, allt! Åhh !
Men sen rullar allt annat i livet på, yeah !
Hihi, är hemma i Kilababa nu, jajjemen ! Har ju varit i Bollnäs hela veckan..
Tog nyss en dusch, imorron drar jag & mamma in till Bollnäs för att handla en tröja till imorron, me liiiike !
Funderar på att ringa "Moaminfruengblom", men jag vettefan om jag orkar gå till telefonen ^^
Som ni förstår kommer uppd. vara sämst imorrn efersom att jag ska bort 16.00 & innan det Bollnäs. menmen..
Vi höres !
Pusshejj !

Haha f1 knasig bild.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0