Svar på frågestunden ..

Från: "Anonym"
Oskuld ?

Yes.

Bråkar du med nån ?

Nej, inte vad jag vet iallafall, men småtjafs är det väl alltid ..

Favorit blogg ?

Jag vet inte, läser bara en massa bloggar, ingen speciell :)

Favorit färg ?
Oj.. hm .. typ svart, vit och rosa ! :D

Gillar du Kissie?

Gillar och gillar, hon är speciell, vågar stå för det hon tycker och så, men hon kan självklart vara lite mycket också men aa.. ni fattar.

Vad hade hänt med dej typ nyss när du skrev det där inlägget som du sen tog bort ? :o
Jag kanske tog bort det av en anledning ?
Men jag kan säga att jag bråkade med en underbar vän .. och det ångrar jag grovt.

Vart har du köpt din blåa jeans skjorta? :D
Gissar att du menar den jag har när jag tar kort ute ex.
Den har jag köpt på H&M för 199:- :p

Bästa kompis? isånnafall vem?
Jag har inte en bästavän jag har fler,
moa x2
Jenni
Ludde
typ dem jag litar på till 110% ! :)

Gjort nått du ångrar ? Isånnafall vad ? :D
Oj, klart att jag har.. Ja men som jag sa på nån annan fråga här, bråket mellan oss.
Sen är det en massa saker men dem är inte så lämpliga att ta upp här. :)
Tacksam för svar !
Förresten grym blogg ! ;)
Tack vad gullig du är ! :´)


Från "Anonym"

Säg 5 pers som du litar på mest..
Moa Marcus !
Moa Engblom!
Jennifer Zacke !
Ludvig Löfvenberg!
Vickan Westh !

Gillar du mej?:D
Hallå ?
Hur dum får man vara? Du skriver anonymt så frågar du om jag gillar dej ? haha,

Är du kär?
Nej det är jag inte !

Hur ska din drömkille se ut?:p
Jadu, jag vet inte, han ska ha :muskler sen vet jag inte men han ska vara : mysig, snäll, snygg, omtänksam. Sån som alla tjejer vill ha gissar jag ? ;)

Bh storlek?
Jadu, olika beronde på vilken sorts bh det är men 75B.

Hm..

Vart i Stockholm bor du?
Sollentuna, norrviken ! :D

Hur många syskon har du?:D
Jag har 1 syskon, Evelina heter hon ..

Gillar du hästar?
Nej, fyfan. Är allergisk och sen är dem läskiga, haha :D

Jag älskar Justin bieber, gör du?:D
Vet du vad ? Jag gillar verkligen inte Justin, han är söt men nej tack, inget för mej..

Hihi mååååånga frågor vart det:p
Kram!
Haha aa, du undrade mycket du !
Kram kram ! :)



Från "Anonym" ,

hur gammal var du när du fick mens?
asbraaa blogg cheyen!!
Jag var 11-12 år, kommer inte riktigt ihåg :)
Tack vad gullig du e ! :´)

Sådärja ! :)
Kramar till er !


Kommentarer
Postat av: Mariell

Hejhej !

Skulle inte du kunna typ skriva en text om vem du är, vad du gillar och göra och sånt? Jag läser din blogg jätte ofta och tycker att du är grym, men jag skulle vilja veta lite mer om vem du är, om du har lust så kan du ju kanske göra det ? Kram på dej iallafall ! :)

2010-12-26 @ 13:44:43
URL: http://har ingen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0