Tandläkarbesöket gick kanske inte som planerat ?..

Gaaah ! Jag har ont ont ont !
Kommer dit sätter mig i stolen, hon tar på sig en jävla massa skydd, jag blir ännu mer rädd.
Sen kommer det där med sprutor och bedövning. Usch ! Iallafall sen när allt går på så vanligt, vill den inte lossna.
Dem höll ¨på hur länge som helst. Jag börjar få ont för bedövningen hjälpte inte. Jag får då mer bedövning.
Dem borrar som tokar och huvudet värkar av allt ljud och skit. Fyfan. Jag har gjort det många gånger men den här gången var det sjukt jobbigt. Sen fortsatte det och vi fick ut dem där 3 bitarna som dem nu hade borrat tanden till. Sjukt jälva ont gjorde det. Slutar med stygn och en jävla massa blod. Och nun sitter jag här och det här ska jag knarka i helgen,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0