till dej som inte har nått liv.


Alla negativa kommentarer som en person skriver ska sänka mej ?


Ne vet ni vad , jag har haft 2 bloggar innan som jag tog bort pga kommentarerna men helt ärlig.. 
Det är skrattretande hur mycket tid nån människa lägger ner på att göra alla kommentarer.
Kan ju säga att det är sjukt kul att läsa dina kommentarer för helt ärligt. Du är riktigt patetisk.
Och jag tänker låta dej kommentera tills du går över gränsen och jag gör nått åt det. Kulkul.
Och du , påtal om min foundation , jag har använt den i 2 år och jag får oftast kommenatrer om att min hy är
perfekt. Tänkte bara att du ville veta att allt sånt skitsnack om priser på grejer är bullshit enligt mej, det handlar inte om priset utan det är själva effekten som räknas.

Nu ska jag plugga, hörs sen ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0