tjenare bloggen, jag har en anledning ..

till varför jag inte har bloggat blogg.se funkade verkligen inte igår . Hih,
var hemma idag för jag har varit hos tandläkaren idag igen. Fy, men nu snackar vi inte mer om det.
Ikväll ska jag bara vara hemma i vårat myysiga hus och ta det lungt, eller jag ska.
Mamma,pappa och syrran ska vara borta ikväll.. Kul !
Som tur är så ska bästavän och jag snacka i telefonen lääänge ikväll så det blir inte så ensamt ;)
Moa och cassie skulle tydligen till Leon så .. aa ..
Iallafall, imorron ska jag och Moa typ shoppa sen slaggar hon hos mej, najs ! .. Sen på söndag tar vi det lungt  , typ såhär ser min vecka ut :

Måndag: Skola, typ städa ?
Tisdag: Mentorsdag, Film , pyssel(-.-), Idrott !
Onsdag: Avslutning i en timme, sen åka och ta bort stygnen och sen blire julshopping i stan, det gillar vi ! :)
Torsdag: Landet typ ..
Fredag: JULAFTON! :D men tidigare på dan blire enligt mej, kändisträff. får inte säga något mer om det.. :)
Lördag : Juldagen, middag med hela tjocka släkten. Kalkon, som vanligt .. 
Söndag: Ingen aning.. 

Veckan är alltså inte så speciell.. hihi ;) 



Jag sitter och lyssnar på Justin Bieber.. Sjukt .. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0