Vad fan håller jag på med ?

Påtal om elaka kommentarer..
Jag vet att bara för att jag skriver det här så kommer jag få en/två elaka kommentarer av folk som
skriver att dem tycker att jag är patetisk och att jag inte kan stava osv.
det är folk som gillar att trycka ner folk, det är människor som har så svårt att låta bli att klicka på
"kommentera" och sen skriva det man tycker/tänker.
Det är så lätt att göra det framför skärmen, det är skillnad fejs2fejs.
Det är människor som har svårt att visa respekt för vad andra tycker/ tänker och hur andra gör och ser ut .
Jag vet att alla nån gång får en kommentar i sin blogg. Och man ska igentligen inte ta upp det men jag börjar tröttna. Jag tröttnar på folk som inte kan hålla sina åsikter för sig själv.
Folk som inte kan visa att alla är olika.
Alla har och kommer alltid att ha olika åsikter och det kommer alltid finnas folk som vill trycka ner än.
Men jag tror att dem som skriver dem här kommentarerna vill at vi ska skriva " jag bryr mig inte" i bloggen. Sen tror folk att för att vi skriver det så innebär det att vi igentligen bryr oss, okej vissa kanske gör så men inte många. Inte jag.
Men det roliga är att, skriver jag att jag inte bryr mej, då gör jag inte det.
Jag vet att man ska låta det vara, men jag är och kommer alltid vara en sån som verkligen inte orkar med folk som ödslar sitt liv på skit. Dem sitter lixom och skriver kommentarerna vid 1 på natten, istället för att sova.
Det roliga är att jag vet nog vem det är, det har hänt förut så jag är inte dum i huvudet på det viset,
Jag vet nog vem det är, tro det eller ej ..
Nu har jag skrivit vad jag tycker om er som säger saker som jag inte bryr mej ett skit av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0