veckans hiss & diss och konstigaste händelse ..



Våran flytt !
Älskar vårat nya hus ! :D ♥

Snön!
Jag hatar verkligen snö , eller jag hatade. Tyckte det skulle vara skit drygt med en massa snö men det är skit mysigt ju ! Älska snön ♥

Våra planer inför februari/mars 2011 :D

Eventuellt så drar vi iväg till Egypten med fam. Olsson. Jag älskar att åka utomlands ! så .. Hoppas hoppas !
Sen blir det ju kina alltså en jäkla massa shopping också :D



Kylan

Snön är härlig men det är inte kylan.
Vi har dock ingenting tillskillnad frpn norrland men ändå, hatar att frysa!

Falska vänner 

- Ni fattar vad jag menar-

Min ekonomi

Är sämst ! 18 dagar kvar till min månadspeng och jag är så mycket som pank.. som vanligt alltså ..

Den nya fejsbokgrejen
Har uppdaterat nått på fejsbok så alls känns fett konstigt ..
Tycker fejsbok har nya uppdateringar hela tiden..
Det är sjukt drygt .. hih :D



Konstigaste händelsen var nog när jag & Moa var på badhuset och det kom ett tiotal brudar utan bikini överdel. Alla började bada i swimmingpoolen och bubbelpoolen enda tills vakterna kom och sa att dem inte kunde bada utan bikiniöverdel och typ det enda dem sa var..

- Men killarna får ju, så då borde vi också få ;o ..

Det var väldigt .. annorlunda . Hih :)

Det var allt :)
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0