10 saker du kanske inte visste om mig ...

1. Jag sjunger i duschen . Haha , tror ni förstår vad jag menar , helt omedvetet sjunger jag i duschen .
Ganska kul att komma på sig själv när man står och sjunger sjuukt falskt , haha .

2. Jag älskar pommes frites . Haha , jag kanske är galen i pommes , vet inte riktigt ..
Haha , en dag i stinsen , så har man köpt lite pommes . Jag vet , det är sjukt . Men usch vad gott det är ..

3. Jag hatar folk som förstör för andra utan anledning . Fattar inte vad grejen är ? Hur kul kan det vara att förstöra andras ex. självförtroende och saker , det är helt jävla sjukt , enligt mej ..

4. Jag kan bli riktigt ledsen för ingenting . Jag har väldigt lätt för att bli sårad / ledsen . Det kan handla om ungefär allt ..

5. Jag gör en speciell min när jag ser en snygg kille ibland omedvetet , och det är bara 3 brudar som vet hur den ser ut .. haha .

6. Jag älskar svensk musik . Ja , jag är väl lite annorlunda eftersom typ ingen av mina vänner gillar det men jag kan inte göra nått annat än att älska det .. ♥

7. Jag har en .. som jag kallar sjukdom men det är det verkligen inte , det är nått annat , kommer inte på ordet men det kallas IBS , vilket innebär att jag inte kan äta allt utan att jag får sjukt ont i magen . Har många gånger varit ledsen för att det har gjort så pass ont ..

8. Jag har aldrig träffat min mormor . Det säger allt . Jag önskar att jag skulle kunna få träffa henne , iallafall en gång nu ..

9 . Jag har haft ett enda seriöst förhållande . Och under den tiden var jag den lyckligaste tjejen i världen . Nu blir man ju bara sårad ..

10. När jag var liten , hade jag sjukt dåligt självförtroende , var smalare än idag och sårade alla hela tiden , bara för att jag själv inte hade nått självförtroende . Ganska sjukt va ? ..


Så nu vet ni lite mer om mej ;) .

Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0