♥ Dag 1 - Presentera mig själv.

Mitt namn är Matilda Wallin , föddes 24 november 1996 på Bollnäs BB . Jag och mina föräldrar bodde även där tills jag var 3-4 år (tror jag ..) . Sen fick pappa jobb i sollentuna så vi flyttade ner hit , sen dess har vi bott här . När jag var liten var jag , eller jag är en liten teater apa .. Vad kan man säga , jag har alltid sjungit och dansat . Satt i min bilstol och sjöng " I´m a big big girl in a big big world" när jag knappt kunde prata .
Sen när jag började i skolan var jag en riktig bråkstake , jag och min då bästa vän Emma Jansson trodde nog att vi var bäst på allt , haha . Vi ville gärna berätta när andra gjorde fel och vi ville gärna vara störst bäst och vackrast . Vilket jag ångrar , lite grann iallafall ..

Nu är jag 14 år, (på onsdag) och bor fortfarande i Sollentuna tillsammans med mina föräldrar och min lillesyrra , Evelina . Vi håller nu på att flytta , dock inte ifrån sollentuna , än . Vi har flyttat ungefär 6-7 gånger tror jag , höh .

Mina kompisar tror jag skulle beskriva mej som en ..hel knasig tjej som kan göra helt sjuka saker .
Jag skulle nog öven beskrivas som en tjej med sjukt dålig humor.
Och jag tror även att dem tycker att jag vill synas och höras mest. hehe .

Mina föräldrar skulle nog beskriva mej som en teater apa som står och sjunger i duschen , dansar när dem kollar på tv . och enligt dem har jag verkligen ingen koll på pengar och sånt .
Dem skulle nog även beskriva mej som en tjej som är snäll och omtänksam .
Och jag gör även allt för att alla ska ha det bra .

För att sammanfatta allt kan man väl säga att jag är en tjej som har sämst tålamod och jag älskar mina vänner mest av allt , jag är riktigt knäpp och kan göra hel knasiga saker . Jag har även sjuk humor . Skrattar åt ingenting alltså . Jag har även sämst koll på pengar osv .. haha , eller iallafall enligt min pappa somsagt .
Jag kan också säga saker innan jag ens har tänkt efter . haha .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0