♥ Dag 2 – Min första kärlek.


Under låg & mellanstadiet
 var jag väl en sån
som inte riktigt visst vad kärlek var .
I 2:an var jag tillsammans med 2 samtidigt exemplevis .
Då frågade man chans hit & dit . Om man läser mina dagböcker så var jag iallafall stolt över att alla sa ja .
Tror att det hade med att det var coolt att vara tillsammans med nån , tror inte att det spelade så stor roll vem man var tillsammans med . Jag var iallafall sjukt glad då. Sen nu i 7:an var jag tillsammans med min riktiga första kärlek , Oliver . Jag vet att jag var sjukt lycklig och jag var så himla fnittrig och riktigt glad . Men sen bråkade vi mycket och saker förändrades , och vi gled isär , vi bor ju faktiskt 2 1/2 timme ifrån varandra . Så jag bestämde mej för att det nog var bäst att vara vänner . Vilket var sjukt jobbigt .
Sen dess har jag väl inte haft något mer att berätta . Det hände inte så mycket under den tiden . Mest att jag var lycklig . Jag kommer fortfarande ihåg när vi blev tillsammans , det var faktiskt på sms . Kanske inte det bästa men det var som det var , vi har ju faktiskt känt varandra typ hela livet . Vi har firar midsommar ihop och det har vi gjort i sjukt många år nu. Mina föräldrar känner hans föräldrar osv .

Nu är jag dock singel och jag är ändå jävligt glad för det
.
Men jag vet att det bästa man kan ha är kill-kompisar .
Dem kanske inte följer med en och shoppar men dem bråkar inte varannan minut iallafall .
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0