♥ Dag 3 - Mina föräldrar

Jag har en pappa som heter Johan som enligt mej är världens bästa pappa . Han träffade mamma i Kilafors , hälsingland . Jag har inte riktigt så stor koll på det men aa. haha . Han är iallafall 36 år föddes 1974  den 5 juli .

Sen har jag en mamma som heter Elisabeth men alla säger Lisa
så enligt mej heter hon det , hon fyller 36 år den 2 december . Hon föddes alltså 1974 den 2 december . Och hon är självklart världens bästa mamma också .

Jag tycker att jag har det grymt bra med mina föräldrar . Dem finns alltid där för mej om jag skulle behöva hjälp eller om någonting är jobbigt . Dem vet nästan allt om mej , iallafall allt som händer i skolan .
Dem märker på mej om jag mår dåligt eller om jag är ledsen .

Men det vet även när man kan reta mej , dem tycker det är tiktigt kul iallafall . Om jag är på dåligt humör så är det alltid nån utav dem som ska retas eller försöka skämta . Vilket ibland är riktigt irriterande men man kan ändå inte låta bli att skratta . Det är ju så kul .

Dem har ger mej alltid det jag behöver dem gör sitt bästa och det är jag glad över .
 Jag vet att dem läser min blogg så Jag älskar er ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0