Ja , vad kan man säga ?

För 1 månad sen pratade jag med min kära pappa ..
 

Jag - Jag vill ha en systemkamera när jag fyller år !

Pappa - Nehe ? Det visste jag inte ?

Jag -  Men åhh ... ge mej det då ?

Pappa - Jag har inte råd med det ...

Jag - Men eller hur , jag tror på det lika mycket som jag tror på gud , inte alls alltså .

Sen när jag kom hem från stinsen idag .. Stog det en Teliapåse på vårat bord ..

Jag - Jävla skit goodibag .. -.-

Mamma - Vadårå ?

Jag - skit grejjer ... det var bättre i Centrum .. säkert bättre saker i den där telia saken , (sa jag utan anledning)

Jag går fram till bordet ..

Jag - IPHONE 4?!?! Skojjar du med mej !?

Mamma -
Pappa är så snäll så han har köpt den åt mej ! :D:D (skiner som en typ .. sol -.-)

Jag - Men fyfan vad orättvist , då har du ju pengar ?!

Mamma - Sluta nu !

Pappa - hm ...

Pappa har alltså gått och köpt en IPHONE 4 till mamma utan anledning , hon fyller ju inte ens år ! ..
Ibland blir jag trött på mina föräldrar ..

Usch !

Jag säger bara ;
Hoppas hoppas hoppas , på onsdag gäller det ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0