Klass 8a

Vem känner dig bäst? Moa engblom

Är några i din klass tillsammans? Haha nejje ! :)



Vem är bäst på att sitta framför datorn? Tim ! :D

Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? Jacke typ :p

Är det någon som är kär i er lärare? Haha nejje ! 

Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Klara 

Vem låter mest? Bland tjejer : Jag ;) bland killar : Leon ;)



Vem pluggar mest på fritiden? Moa ;) (a) ... not ..

Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? ehh.. 

Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Olika :p

Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Jonatan ( Bona )

Vem kollar på barnprogram? Andreas ( han kan alla barnlåtar )

Vem är alltid glad? Ingen :p

Vem blir alltid färdig med proven först? Jag ;) Not .. 

Vem har sömnproblem? Moa Engblom


Vem glömmer alltid att göra läxorna? Moa !

Vem lyssnar på Kent? Ingen i klassen men Emma högström gör det :p

Vem gör aldrig bort sig? Alla gör bort sig nångång 

Vem sjunger bäst? Måste vara Tim 



Vem kan prata flest språk?: Ehh .. Vet inte :D

Vem kommer att läsa testet först? Jag är inte synsk ?

Vem är vimsigast? MOOOOAAAAAA FFS! 

Vem kan slåss bäst? jag såklart.,ne men ajax eller my kanske

 

Vem kommer att läsa samhälle? nån tråkig jävel..

Vem tål inte mjölk? Ehh .. i don´t know 

Vem är snyggast? Men hallå det vet väl alla vem det är ? Jaaaaaaag ! (A)

Vem är sämst på matte? MoA

Vem har roligast röst? Alla killars målbråttsröster


Vem känner du minst? Sofia...


Vem är bäst på fotboll? Cassie

Vem betyder mycket för dig? Nästan alla , alla förutom Moa ! :D <3


Vem sover på lektionerna? Alejandro på svenska lektionen iallafall ;) 


Vem älskar du att umgås med? Alla :D

Vem är mest irriterande? ?

Vem är roligast? Leon , 

Vem gör ofta din skoldag värre? ...

Vem är sportigast? Jacke ! 

Vem skrattar mest? Haha , jag o Moa !


Vem är sötast? Skit mönga !

 

Vem tror du kommer jobba på korvkiosk? Jaadu , jag kanske ? Ett kioskmongo är jag ju :p


Vem är ett underbarn? hahahahahaha , jon !


Vem har gulligast skratt? Lovisa ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0