Kryssningen 2010


Haha , moa fick inte av sig sina ringar ;) . Kolla vad snygg hon var förresten ! :D
 



Typ åskväder ? ;o


-


Det blåste inte lite ute på däck 11 ;D

Och vi eller ja .. mamma var lite snål vi bodde längst ner .. myyysigt tyckte jag att det var , lite mindre mysigt vare när man hörde en massa fulla " pirater" ( typ alla var utklädda) utanför dörren ;)


Dem här skorna hade jag på mej hela kvällen .. Det jag inte tänkte på var att på båtarna är det heltäckningsmatta .. lyckat! ..  fötterna gjorde inte liite ont senare på natten ;D
Skulle hellre gått i dem här men dem är nog lite för varma .. ;)

Du o jag , lika som bär ;D

Sen kan jag berätta att ..

En viss person var morgonpigg ...

(jag bjuder)

Medans en annan person var lite morgontrött ;)


Haha :)

Lite randombilder från kryssningen :









Sådärja .. :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, fett söt på den där morgonpigg bilden :D <3

2010-11-03 @ 02:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0