Pappa ♥

Men sluta gnäll , du kommer ångra dej sen när du blir äldre . Herregud halva ditt liv har gått åt till att gnälla och bråka . Jagsägerbaratreord .

Väx upp förfan !


Hemma efter en fett med chilldag med Moa ;) .

Haha okej , det där lät sjukt fel .

Kom hem för några timmar sen efter att jag har varit med henne och bowlat och fikat lite och så , imorron ska jag försöka få med henne till typ stinsen .. Behöver nya kläder . För tro det eller ej men jag hittade lite pengar i min .. kudde ?!  Har ingen aning om hur dem kom dit men dem låg där iallafall så nu ska dem ryka . haha . Sen måste jag ju köpa farsdag present till pappa . Jag vet , det är lite sent men jag har inte haft tid att handla och eftersom att jag har världens underbaraste pappa så förtjänar han en liten sak iallafall .

Jag älskar dej pappa . ♥



Härligt det hade varit om man var ung igen va ?
Slippa det gråa håret och det gråa skägget ?
Hehe , jag är så snäll  . Men iallafall .
Jag bjuder på den här fin fina bilden på min pappa ,
när han var ung!
Och ja , jag har skrattat lite åt bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0