Pensionärsjävlar :))

Tjabba !

nyss, eller okej för typ 1 1/2 - 2 timmar sen kom jag hem från en dag i Centrum och Stinsen .
Letade prao förfullt. Hittade ett ställe vi ska kolla med imorgon .
Måste typ ha nån lapp från skolan också . Pust
Kommer hem sätter mej här , tittar på klockan , kommer på att det är min tur att ta diskmaskinen.
Sen tänker jag gå in och lägga mej i min skööna säng , men jag kommer knappt in.
Jävla skit rum ! Kläder över hela golvet , soffan , sängen och en jävla massa nagellack överallt , alltså flaskor;).
Okej , ni fattar nog . Så jag gav upp min tanke om att vila i några timmar , tog tag i  mitt rum . Tvättar tillomed lite kläder nu . Sen kollar jag var det är på tv och blir överlycklig ! Pensionärsjävlar :D . Det hade jag helt glömt bort .
Tänk att jag kan tycka att det är så kul , herregud .
Så nu om 20 minuter sitter jag bänkad vid tv:n i mitt ny städade rum !
Det gillas stort ! :D
Vi hörs senare .
Puss och kram ! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0