Snö , snö , snö ..

På onsdag när jag fyller år så ska jag få välja middag , vad som helst .
Värsta lyx ju !

Haha . Intresseklubben antecknar ;)

Iallafall som ni såg i mitt förra inlägg så har jag haft vinterns första snöbollskrig , började inte riktigt som planerat , men det vart bra sen .. Slutade med att jag halkade sönder eftersom att jag gick i plastpåsar för mina sko var riktigt sjukt jävla  blöta . Jag & Moa gick hem till mej och jag hängde upp allt det blöta i torkskåpet sen tog jag en varm dusch , sen satte vi oss med varmchoklad och kakor och kollade påå mtv , eller vi somnade båda 2, sen vaknade vi och jag kom på att jag hade skrivit på fejsbok att om 20 pers gillar detta så ska jag hoppa i snön med shorts och t-shirt , vilket jag då blev tvungen att göra , såklart ! och det blev efter duschningen , så smart som jag är .. haha . Sen har jag legat i min sköna säng och slappat för såhär ser min vecka ut ..

Tisdag : Plugga !

Onsdag : Jag fyller år  , så vi ska fira mej och vi ska även sätta ihop vårat nya kök !

Torsdag : Plugga !

Fredag : Ev.handla för ... hehe , det är hemligt ..

Lördag : Moa o jag ska hitta på en sak .. berättar mer sen när jag får berätta ..

Söndag : Mässa med Moa :)

Puuuh ! Nej nu ska jag gå  och sova . Puss o kram , vi hörs imorron !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0