stockholm i mitt hjärta, drömmarnas stad de e du ...

Jaha , så var helgen slut ..
Dax för 5 dagar i en skola som är riktigt tråkig.
1 prov , 1 utflykt , 1 läxa .. inte så mycket än så länge men jag orkar inte med nått utav det ändå.
Ska även skicka in min novell till nån tävling , tydligen .
VG+ , så svenskaläraren tyckte att jag skulle skicka in den .
Vi får väl se hur det går..
Jag vet inte varför mitt förra inlägg inte publicerades ?
Iallafall , mamma har räddat kvällen med lussebullar ! i löööve
Puss på er .



När jag får pengar , på torsdag alltså så ska jag köpa mig lite hårfärg eller jag ska ju bleka det .
Bort med den här  äckliga utväxten jag har ..
Kolla på dem här bilderna , det var när jag precis hade blekt det .
Ge mej , nuu!
Okej , på första bilden såg det kanske lite konstigt ut , tror att det var när jag hade typ oranget hår .
Men ni fattar vad jag menar ..


Kommentarer
Postat av: Wiwwi

Vart var det där? bilden på dej o jesper.

2010-11-23 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0