Tillfällig design .. Bloggen görs om . ( om jag lyckas .. )

Igår sov jag hos Moa, som ni kanske visste ?
Iallafall , kvällen var skit mysig , som vanligt ;) .
Sov väl till typ 14.00 idag kanske ?
Sjukt trött var / är jag ..
Jag har sjukt tråkigt så
jag tänkte typ ringa Ludde men så är han inte hemma och då har han ju inte tid för mig gissar jag;)  sen ska han även utomlands på onsdag ! .. åhh , jag får ringa honom typ imorron då ..
(intresseklubben antecknar , jag vet )

Iallafall , Moa och jag har planerat lite för i helgen , vi får se om det blir som jag hoppas .

Nu är det bara 4 dagar kvar innan jag fyller år , hatar den här känslan av att vänta . hehe  ;)
Om jag får det jag vill så lovar jag er en massa fina bilder och sånt ;)
Om typ 20 minuter börjar heartbreak hotel typ , men jag vet inte om jag ska se den .
Min favvo skådis är med men jag har ju sett filmen typ 2.232223 miljoner gånger . Höh !

Aja ni får ha det så bra , hörs snart !

Pusspuss !

Nu vet jag vad jag ska göra, ny design ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0