Du vet ingenting ..

En jättelång men jävligt nödvändig text ...

Det känns så hopplöst . Allt .
Ibland vill man bara somna och vakna när allt är bra . Jag är så dum , har gått på hans trick "några" gånger , men jag kan inte göra nått annat än att skylla på han , han är äldre , han ska förstå. att det han har gjort mot mej är fel . han ska fatta att jag också har känslor . för han går det bra att klaga på hur meninglöst livet är men då är det ju inte okej att sabba mitt ? helt ärligt . det stora problemet är inte mina känslor för kärlek utan det som gör ont är att "han" har gjort illa mej så mycket på insidan som han har . "han" lovade att han inte skulle berätta för någon , vilket jag inte tror ett skit på, han har säkert berättat för varenda kotte han känner. . "han" lovade att han var seriös , allt han sa var rent bullshit .. Hur ska jag kunna lita på någon när han har förstört så pass mycket . Det är igen som vet .. Jag har inte berättat för någon . Jag har försökt men jag vill inte sjunka lika lågt som han . Jag vill inte må såhär . Jag vill inte klaga på bilddagboken , jag vill inte klaga på facebook . Men det är det enda sättet för mej att få bekräftat från alla andra att det inte är jag som har gjort fel utan han.. Mina problem är inte kärleken . Jag har haft tur en gång. Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv . Den tiden var underbar . Jag har gjort allt jag kan och jag har berättat för dej vad jag känner , så nu vet du . Jag orkar inte tjata . det är inte du som är det stora problemet utan det är han som är äldre han som har .. typ lurat mej . Ibland funderar jag på hur jag kan vara så dum , men då kommer jag på mej själv . Han har betytt så jävla mycket för mej och nu kan jag inte släppa " han " , men jag gillar nån annan ... Komplicerat är det . Och komplicerat kommer det vara , länge till . Dem här såren kommer inte läka på länge , mycket länge .. Om du läser det här kommer du fatta precis att det är du och då vill jag att du ska veta att jag bokstavligen talat . Hatar dej , och jag kommer aldrig mer lita på dej . Jag kommer träffa dej många gånger , det vet jag . Men jag tänker aldrig mer ens prata med dej . Ditt nummer är borta och nu ska såren läka .
God natt


Bild i repris


Kommentarer
Postat av: moaengblom (:

höhö, det säger du sötnos ! :) <3

love u <3

2010-11-06 @ 11:51:54
URL: http://moaengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0