En liten lista .. :)

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Namn? - Matilda Wallin
När fyller du år? - 24 november :)
Några piercingar? - öronen ?
Vad har du på dig just nu? - Jeans , svart linne ..
Vilken årstid är bäst? - Sommar !
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få sova ut , ingen som tjatar på en !
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ehh ... just nu ingenting om jag ska vara ärlig...
Vad är du bra på? - Att vara mig själv  !
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon ! :))



10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? -  Ingen , bara jag själv vet allt
Vem är den roligaste av dina vänner? -
 hehe jag vet faktiskt inte, alla är nog roliga på sitt sätt faktiskt;)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga !
Vem är mest partyprisse ? -  Jennifer o jag tillsammans , det är party det ! ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Wiwwi !
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahah, måste nog vara ------



10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Vem står dig närmast? -
Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Absolut!  
Vem är farligast i din familj? -  Min syrra ! -.-
Vem är coolast? - Jag såklart!
Har ni något husdjur? - Nejnej !
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma
Vem står för underhållningen? -  Haha , det gör jag ! :p
Vem sover du oftast med? - min säng !
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte :p




10 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort? -
Varit på landet , åkt hem , varit i nya huset , ätit och nu sitter jag här :)
Har du varit glad idag? -  I bilen på väg hem bara , då försvann alla tankar för ett tag ..
Har du varit ledsen idag? - tyvärr...
Har du gjort något bra idag? - Vet jag väl inte ...
Vad ska du göra nu? - Skriva klart det här testet sen kolla facebook ! :D
Har du gjort något dåligt idag? - Nejnej! :D
Vad har du ätit idag? - Korv till lunch och pizza till middag !
Har du duschat idag? - Nej inte än , snart !
Höjdpunkten på dagen? - Jadu , när jag såg mitt nya rum ! Det är inte lite som ska göras där .. not ..
Är du trött nu? - Nejje ! Dagen har ju bara börjat ! höhöh
Vad händer imorgon? -  Börja renoveringen av vårat gulliga hus ! :D
Går du i skolan?  - nej inte nu men på måndag ;)
Har du varit i skolan idag? - Höstlov !



MOBIL
Vem ringde dig senast? - Anthon ! :)
Vem ringde du senast? - Ludvig !
Vem sms:a till dig senast? - Vickan !
Vem sms:a du till senast? - Vickan ! :)



ÖVRIGT
Är du hungrig nu? -
Nej usch ..
Vad är klockan just nu? - 22.11
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se & rix fm & youtube ! :)




FÖRHÅLLANDE
Är du en bra flickvän? - det hoppas jag ..
Vem sov du senast bredvid? - Moa ? :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - haha, nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Haha ingen aning!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän? - Hahaha , men gud nej !
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej , den risken tar jag inte :p
Vad gillar du för stil på killar? - Jadu lite blandat sådär , men helst magrutor ska han ha :p


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -
Yeees !
I så fall, vilken låt för tillfället? - Angel - Broken door
Vad gillar du för musik? - Lite olika :)
Vem är din favoritartist? - Ingen aning , och nej det är inte Justin Bieber !
Favoritlåt? - Ingen alls , allt är bra i min spotify lista :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0