Det här är jag ..

Jag gillar inte när folk ska visa sitt missnöje igenom skitsnack , tycker det är jävligt onödigt . Jag hatar verkligen när folk bara driver med en , alltså "ljuger" en rakt upp i ansiktet , tycker att det är jävligt egoistiskt . Ord som älskar eller gillar säger man bara om man verkligen menar det .. jag gillar inte när folk vill att man ska lita på en och sen sviker dem än . Det gör ondare än vad man tror .. Jag hatar även folk som säger saker utan att tänka innan , för jag tar åt mej onödigt mycket . Jag hatar fötter , dem 3 orden förklarar allt .. Jag hatar folk som lådsas att dem gillar än fast igentligen så hatar dem än. Jag hatar när man skriver på nätet ,anonymt eller på ex. MSN , att man är dum i huvudet m.m. , det ska vara face2 face annars kan det vara .Nu när ni har hört vad jag inte gillar så kanske ni förstår hur jag är, men inte helt jag gillar ju saker också ..


Jag älskar folk som ger komplimanger , det är det lättaste och finaste en människa kan göra . Jag älskar även mys, det är underbart . Jag gillar kramar , men ibland så misstolkas det .. och det blir liite fel -.-
Jag älskar mina vänner mest av allt . Och utan dem skulle jag inte klara mej . Min familj och släkt är dock dem mest underbara människorna jag känner . Dem finns alltid där och sviker aldrig .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0