Jag är ..

jävligt trött just nu .. Dagen såg ut såhär, började klockan 08.15 sen åkte vi till sateliten och hade lite gympa . sen missade vi bussen , kom till skolan , gick där till 13.00 , hade halv studiedag ;) . sen drog jag o Moa ner till Norrviken skolan , skulle hämta nycklar hos hennes bror ;) . Träffade Emma oxå ! :) . Sen drog vi hem till henne kollade på Lost , i typ 1 timme sen somnade hon och hon sov i typ 1 - 1 1/2  timme -.- , försökte väcka henne men hon blir riktigt sur då ... haha . Iallafall , sen drog jag o Mamma till Statoil , handlade lite . Vi åt och nu sitter vi här . Bara jag o Mamma .. Ska snart ta ut diskmaskinen , för jag e så snäll :p . Kom på att vi har 3 sidor matteläxa till fredag , ajdå !
Skriver mer ikväll !


Finfin bild i repris ;D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0