Med mina blåa ögon tittar jag på dej , men jag ser bara skräp . För hela du är full med skit ..

Varför har jag ens vänner som gör mej såhär besviken ?
Varför litar jag på dem som jag igentligen tvekar på ?
Varför är jag så dum i huvudet så jag berättar för folk som ändå bara ljuger ?
Jag är så trött på att ta skit .
 
Ditt nummer är raderat för du ville inte ha nått med mej o göra , det roliga är att det är bara du som kommer ångra dej , på höstlovet ska du få se , hur pinsamt detta kommer bli , du har förstört för dej själv och det kan du inte längre ändra på . Du ska inte vara stolt , du ska skämmas .
Alla har sagt att du var en idiot och det stämmer , smset som jag fick ifrån dej igår .
Det + alla andra har jag nu raderat . Även ditt nummer , och alla bilder på dej .
Nu börjar jag om , utan dej .
Försök och titta mej i ögonen nu om du kan , svikare !




Kommentarer
Postat av: moaengblom (:

VI kommer ha det BÄST, så är det bara ! <3

och jävlar vad vi ska ha kul ! :D <3

2010-10-13 @ 23:04:36
URL: http://moaengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0