Svar på tal !



Sämst bild men såhär står det :

Hej.
Söt du är då, jag undrar en sak ..
Jag är kär i en kille . Vet inte vad jag ska göra . Jag är ganska mobbad i klassen .. och jag har inte smink .. ska jag börja andvända det ? Han kanske tycker jag är snyggare i det . tycker inte jag men ska jag det, vad tycker du ? Kan inte du visa hur du ser ut utan smink ? .
Kram ..

Svar :
Tack . Jag vet inte riktigt varför du frågar mig om det här . Men jag kan ju svara vad jag tycker .
Prata med honom , han förstår innerst inne . Och funkar inte det så vet han iallafall . Du ska absolut inte börja sminka dig bara för att han vill . Inte alls . För om han gillar dej då, så är det ju inte dej han gillar ? Utan ditt utseende .  Det här var mina tips iallafall .. Om du inte tycker om dem så får du fråga nån som kan lite mer !;)
Men somsagt mitt tips är : prata med honom ! .

Javisst , här kommer en bild på mej utan smink ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0