"Tryck på gillaknappen så skriver jag vad jag tycker om dej" ..

"Moa Engblom"
Min älskling , du betyder så sjukt mycket för mej,
Jag älskar dej med hela mitt hjärta .
Utan dej är jag inget .
M♥M

"Alexander Berglund"
Skit rolig och skön kille som går i min klass.
Man skrattar alltid när man är med dej ,
för du visar verkligen hur dum jag är ^^

"Natalie Sulan Arvidsson"
Känner dej inte så väl , men du verkar vara en rolig
och snäll tjej ! :)

"Jack Jagge Alexandersson"
Käner dej verkligen inte så bra me du går i min skola vet jag ,
söt är du oxå , haha :)

"Jennifer Ottolina Zacke"
Underbara du , jag älskar dej så sjukt mycket .
Tack för att du alltid finns där när man behöver dej , du är bäst ! ♥

"Oscar Eriksson"
Känner dej inte heller så bra , men du verkar schysst ! :)

"Moa Marcus"
Gumman , samma sak som jag har sagt till Moa o Jenni .
Utan dej är jag ingenting .
Jag älskar dej !♥

"Amelia Lagom Selenius"
En riktigt söt tjej som verkar vara riktigt snäll! :)

"Anna Hagberg"
Känner dej inte heller så väl , men du är en riktigt söt och snäll tjej:)

"Linus Baltazar Kalldal"
Vet inte riktigt vem du är men du verkar vara
 en riktigt scysst och galen kille !  :)

"Emma Högström"
Jag saknar och älskar dej ,
Tack för att du alltid finns där när jag behöver dej !♥

"Rune Younan"
Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte vem du är men du
ser snäll ut :p

"Jonatan Isacsson"
Klassens godisgris .
Haha , galen och snäll är du oxå ! :p

"Louise "keso" Hedlund"
Jätte söt och snäll tjej som jag inte känner så väl :)

"Martin Westerlund"
Klassens bästa golfspelare , du är riktigt schysst
och är en kille man kan lita på .
Tack föra att du brukar ge mej tuggummi! (a) :p

"Sara Granlund"
Jätte söt tjej som är bästa vän med Emma .
Har träffat dej några gånger och du är
sjukt snäll! :)

"Johan Larsson"
Jättesnäll kille från Kilafors som
man verkligen kan lita på.
Tack! :)

"Elin Wallón"
Skit söt tjej .
Känner dej inte men du verkar
vara riktigt schysst också ! :) 

"Anthon Teamviby Hellman"
Grym kille som betyder mycket för mej,
gör en alltid glad när man är ledsen .
Tack ! :) ♥

"Vickan Westh"
Jag vet inte riktigt hur jag ska få med allt i några meningar.
Du är är en sån människa som jag inte trodde fanns .
Du är så underbar , finns alltid där när man behöver dej,
du har gjort mej så oerhört glad ,
Tack vännen , du är bäst ! ♥

"Lisa Eghammar"
Jag känner dej inte så bra , men jag vet att du är en 
riktigt schysst tjej , som nog har lika sjuk humor som mej .
Det verkade som det i telefonen iallfall ! ;)
Det vara alla .
Kram ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0