You did what you did to me , now it´s history I see ..

Jag som hade bestämt mig för att aldrig någonsin skriva en sån här text igen ,
Jag som hade lovat mej själv att jag inte skulle vara så dum i huvudet ,
Jag som hade lvat mej själv att inte bry mej om vad folk tycker och tänker ,
Du som hade lovat mej att du aldrig skulle svika mej ,
Du som hade lovat att vi skulle glömma allt det som var ,
Vi hade lovat varann att alltid finnas där för varann ..
Ni hade lovat mej att jag inte skulle behöva oroa mej ..
Jag har tagit emot så mycket skit . Men det är nu glömt för er ..
Jag har mått så dåligt , men det var ju "dåtid" för er ..
Jag gör saker som en idiot skulle ha gjort , jag vet .
Men jag försöker och är riktigt rädd att jag nån gång ska förlora er helt ..
Men jag älskar er med hela mitt hjärta glöm inte det , även fast jag är dum i huvudet ibland ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0