Dåligt humör ? - Ja! ..

Herregud , åt middag för 5 minuter sen , vi har en sak som heter Linasmatkasse som typ levererar hem mat , vi är ju så lata ! Inte riktigt men iallafall den kommer senast 22 , men självklart som kommer den aldrig , okej klockan är typ 5 över men vi höll på att hungra ihjäl så vi åt nått tråkigt bara ..Alltid ska det vara nått som inte går bra -.- 
Iallafall funderar på att lägga mej i min skööna säng , börjar tio i 9 imorron så det är lungt men jag vet inte om jag orkar hålla ögonen öppna .. Är på riktigt dåligt humör idag .. vet inte varför , så jag tror det är bäst att jag lägger mej och smsar , så jag inte skriver nått jag ångrar imorron ..
Är sur på allt och alla just nu , brist på sömn , för dem senaste dagarna har man ju varit vaken ett tag in på morgonen .. God Natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0