Sitter här och hungrar ihjäl ! Åhh ,..och bara för det har vi inte ett skit hemma ..
Jag och mamma MÅSTE åka och handla idag  , pakeeet till moa ?! ;o
Haha iallafall , vanlig dag vare idag iallafall .. Imorron kommer jag vara död , hehe , ne men torsdagar är hemska , långa , jobbiga , tråkiga lektioner och en lång dag ..
Kom nyss på att jag går på kinesiska så vi drar till nått museum imorron , för engångsskull räddar kinesikskan mej , nu är jag glad .. ! ;D

Hehe , men nu ska jag nog kanske , kanske , plugga ?! Har ju faktiskt prov på fredag istället för imorron :p .

Slänger in en bild på en kille , som tror sej vara mycket bättre än mej på allt .. men han har så fel !
Jag är grym Jacob , dax att inse det snart ? (a) ;) ♥


Kommentarer
Postat av: jacob

asså det är bara att ge upp jag äger dig i allt! du är sämst! =P <33333

2010-09-23 @ 20:02:14
Postat av: jacob

asså det är bara att ge upp jag äger dig i allt! du är sämst! =P <33333

2010-09-23 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0