Hej och hejdå ..

Hej hej , vaknade 9 imorse, sen var man barnvakt , sen runt .. 15 .00 åkte jag till Wiwwi , satt och snacka , men sen skulle hon och bowla snart så jag åkte hem , sen hade jag planerat att jag skulle vara med söta Vickan men hon hade andra planer hon ! :( Men men , iallafall , åker hem mitt på dagen imorron så jag hinner nog inte träffa nån innan men men , pappa o jag drar till Hambo och handlar mat och sen typ Ica , så får det bli en kväll hemma , eller iallafall hemma i kilafors ..

Känner nu att det nog inte var nån idé att åka hit .. men men ..

Skriver mer nån annan dag , typ imorron , har ni tur kommer jag slänga in ett inlägg ikväll ..



Tänk om du kunde ha följt med då hade allt blivit grymt bby .. ♥

Jag saknar mina brudar ! . Jag MÅSTE träffa alla er i veckan , punktslut ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0